Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

68
Dat is het aantal cultuurpartners waar onze leden dit cultuurseizoen korting of andere voordelen krijgen met de Davidsfonds Cultuurkaart & Lidkaart.
Wist je dat er het hele jaar partners en voordelen bijkomen? Zo sloten we recent een partnerschap af met C-mine in Genk. Met andere woorden: de Davidsfonds Cultuurkaart & Lidkaart is goud waard! Kijk op
davidsfonds.be/ partners welke voordelen je krijgt.

Voordelen van de Davidsfonds Cultuurkaart

Geniet een jaar lang van alle voordelen van je "Davidsfonds Cultuurkaart

Ø Meteen waar voor je geld: leden krijgen boeken en/of cd’s in  ruil voor hun bijdrage aan het Davidsfonds

Ø Korting op evenementen: leden krijgen korting op alle Davidsfonds activiteiten.

Ø Korting bij Davidsfonds Academie en Cultuurreizen: leden krijgen korting op alle cursussen en reizen van het Davidsfonds

Ø Gratis magazine en nieuwsbrief met cultuurvoordelen: Om de 2 maanden krijg je gratis het Davidsfonds Cultuurmagazine in je bus, boordevol cultureel nieuws. Daarnaast ontvang je maandelijks extra kortingen of voordelen in je mailbox, aangevuld met wedstrijden, cultuurtips en boeken of reizen van de maand.

Ø Aanbiedingen bij de beste cultuurhuizen van Vlaanderen: met de Davidsfonds Cultuurkaart krijgt u extra kortingen en voordelen bij een resem grote cultuurhuizen. In de Cultuurgids staan ze vooraan opgelijst.

Ø 'shop-in-shop' in Brugge: Het Davidsfonds sloot een
overeenkomst af met de Brugse Boekhandel De Meester,
Dijver 2,
te 8000 Brugge.
Al de  boeken die de uitgeverij de laatste twee jaar publiceerde, alsook oudere Davidsfonds bestsellers, liggen er op voorraad.