Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

AANDACHT!
Omwille van de coronamaatregelen zijn alle activiteiten onder voorbehoud en bestemd voor een beperkt aantal deelnemers. Daarom moet er telkens ingeschreven worden.
Alle maatregelen in het kader van de strijd tegen het coronavirus door de overheid bepaald, dienen stipt te worden nageleefd.

Opgelet: eerst mailen of bellen en dan betalen na bevestiging!

zaterdag 25 september

Triënnale Brugge
Nog tot 24 oktober vormt Brugge opnieuw het decor voor Triënnale Brugge, een uniek kunstentraject waar dertien nationale en internationale kunstenaars en architecten hun installaties aan het grote publiek voorstellen. Het thema is dit jaar 'TraumA'. Voor wie dit traject per fiets wil afleggen organiseert DF Assebroek - Sint-Katarina een gegidste fietstocht op zaterdag 25 september.

zondag 3 oktober

OPEN DAG MET VERS GEPERST
De ideale gelegenheid om, nu het terug kan, kennis te maken met:

• onze afdeling
  • de activiteiten voor het nieuwe werkjaar 2021 - 2022
  • het boeken- en CD aanbod

En ter plaatse je lidmaatschap te vernieuwen of lid te worden

De locatie: ZoWe, Barrièrestraat 2d, Sint-Michiels
Meer info volgt nog

van maandag 21 juni tot en met dinsdag 21 september

Zomerzoektocht

35ste Zomerzoektocht van Davidsfonds trekt naar Zulte, meer bepaald het landelijke Machelenaan-de-Leie (deelgemeente van Zulte) waar kunstenaar Roger Raveel woonde en werkte, en naar het
historische centrum van stad Gent.
De zoektocht vindt plaats van maandag 21 juni tot en met dinsdag 21 september 2021.
Lees
meer.

1 juli tot 7 november

Na het succes van onze eerste wandel- en fotozoektocht in het landelijke ver-Assebroek nodigen we je uit om een ander stukje Assebroek te ontdekken: een wandelzoektocht van ongeveer 6 km, die start en eindigt aan de toegangspoort van de stedelijke begraafplaats van Brugge.
Lees
meer